Kadra przedszkola

Nauczyciele i opiekunowie

Tamara Wodzyńska-Nowak
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika specjalna - Uniwersytet Pedagogiczny, studia magisterskie na kierunku pedagogika resocjalizacyjna - Uniwersytet Jagielloński oraz studia podyplomowe na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. Ciągle szukam nowych wyzwań oraz dokształcam się. Obecnie jestem w trakcie studiów z terapii pedagogicznej. W centrum moich zainteresowań leży trening umiejętności społecznych - zajęcia realizuje z dziećmi w ramach kształcenia specjalnego oraz WWR.
Bardzo lubię prace z dziećmi, kiedy mogę oglądać uśmiech na ich twarzach. Moją myślą przewodnia jest cytat J. Korczaka „Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”. W przedszkolu „Akademia Elfów” pełnie stanowisko wychowawcy grupy 3-latkow, trenera tus oraz terapeuty pedagogicznego.
Prywatnie, jestem miłośniczka kotów i dobrych kryminałów.

Sylwia Spisak
Jestem nauczycielem przedszkolnym, terapeutą zajęciowym oraz terapeutą SI. Ukończyłam studia na kierunkach: pedagogika wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym oraz terapia zajęciowa. Dodatkowo posiadam kwalifikacje do diagnozowania i prowadzenia terapii z zakresu integracji sensorycznej. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywałam podczas wielu praktyk w przedszkolach i szkołach. Od kilku lat jestem związana z Akademią Elfów, gdzie najpierw pracowałam w żłobku, a następnie w przedszkolu. Prywatnie jestem mamą 1,5 rocznego synka oraz szczęśliwą posiadaczką dwóch kociaków i psiaka.

Patrycja Kowal
Jestem nauczycielem kontraktowym i absolwentką studiów magisterskich na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Ukończyłam tam też studia licencjackie na kierunku edukacja obywatelska, zdobywając uprawnienia do nauczania historii i wiedzy o społeczeństwie. Często wykorzystuje tę wiedzę w pracy z przedszkolakami. Bardzo lubię wzbudzać w dzieciach zainteresowanie naszym krajem oraz miastem, a także wspomagać budowanie w nich poczucia przynależności do miejsca, w którym obecnie żyjemy, zachwycać się jego naturą.
Fascynuje mnie metoda Marii Montessori dająca dziecku szanse wszechstronnego rozwoju. Ukończyłam roczny kurs Pedagogiki Montessori, który pozwala mi świadomie przeplatać cele i założenia pedagogiki wspierając spontaniczną i twórczą aktywność dziecka
w zaaranżowanym otoczeniu, aby móc rzetelnie wcielać w życie słowa M. Montessori „Pomóż mi robić to samemu”. W. A. Ward powiedział: „Słaby nauczyciel – opowiada. Dobry nauczyciel – wyjaśnia. Bardzo dobry nauczyciel – demonstruje. Genialny nauczyciel – inspiruje.” W swojej pracy z dziećmi dążę do tego, by stać się genialnym nauczycielem. Inspirując i motywując dziecko do działania, pozwalasz mu zgłębić się w swoje talenty, rozbudowywać swoje umiejętności – także te społeczne i kształtować swoją osobowość.

Roksana Wróbel
nauczyciel- wychowawca grupy przedszkolnej
Ukończyłam studia licencjackie na kierunku pedagogika o specjalności edukacja wczesnoszkolna z wychowaniem przedszkolnym na Małopolskiej Uczelni Państwowej
w Oświęcimiu oraz studia magisterskie na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie na kierunku pedagogika nauczycielska o specjalności pedagogika przedszkolna i pedagogika wczesnoszkolna.
Praca z dziećmi wymaga nie tylko wielkiej cierpliwości, ale i kreatywności. Bardzo cieszy mnie, kiedy zaproponowane przeze mnie zabawy, czy pomysły prac plastycznych spotykają się z aprobatą najmłodszych. Moje zawodowe motto brzmi: „Mamusiu, widzisz to co ja? Niestety już nie, skarbie…” Antoine de Saint- Exupery napisał w „Małym Księciu”: Wszyscy dorośli byli kiedyś dziećmi, ale niewielu z nich pamięta o tym – ja staram się patrzeć i widzieć każdego dnia oczami dzieci, wchodzę w ich niezwykły, fantazyjny świat.
Jestem osobą pogodną, z optymizmem patrzącą na świat.
Moje zainteresowania to podróże te małe i duże. Lubię poznawać świat i „podglądać” jak żyją ludzie.

Anna Waradzyn
Jestem absolwentką Wyższej Szkoły im. Bogdana Jańskiego, gdzie uzyskałam licencjat na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna. W swojej pracy dużą uwagę przywiązuje do wielokierunkowego rozwoju moich podopiecznych. Uczę przez zabawę, gdyż z doświadczenia wiem, że przynosi to najlepsze efekty. Staram się zaszczepić w dzieciach zainteresowania przez zajęcia o tematyce kulinarnej i przyrodniczej.
Moją pasją są: górskie wyprawy, cukiernictwo oraz podróże.

Liza Łosiak
Jestem absolwentką pięcioletnich studiów logopedycznych na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie. Oprócz pracy w przedszkolu, jestem logopedą także w poradni psychologiczno-pedagogicznej. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym oraz szkolnym z opóźnionym rozwojem mowy, z wadami wymowy, z zaburzeniami komunikacji językowej. Zajęcia prowadzę w formie zabawy, do każdego dziecka podchodzę indywidualnie. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę uczęszczając na liczne szkolenia. Jestem współautorką pomocy logopedycznych dla osób dorosłych.
Prywatnie jestem miłośniczką czytania, zwierząt oraz podróży.


dr Edyta Osękowska
Pedagog specjalny, specjalista wczesne wspomagania rozwoju dziecka, pedagog społeczny absolwentka Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie oraz certyfikowany Terapeuta Integracji Sensorycznej I i II stopnia. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu oligofrenopedagogiki. Nieustannie poszerza swoją wiedzę i umiejętności uczestnicząc w różnych szkoleniach oraz konferencjach. Praca z dziećmi o specjalnych potrzebach rozwojowych a także z zaburzeniami z zakresu integracji sensorycznej, to jej pasja, dzięki, której spełnia się w 100 %. W pracy łączy wiedzę i doświadczenie, aby stworzyć przyjazne i bezpieczne środowisko, w którym każde dziecko może odkryć swoje mocne strony i pokonać słabości. W swojej pracy opiera się indywidualnym podejściu do każdego dziecka, dostosowując ćwiczenia, metody terapii do jego potrzeb i możliwości. Niezwykle ceni sobie współpracę z rodzicami. Kieruje się następującym mottem:
„Praca dziecka jest zabawą. Dzieci uczą się poprzez wszystko, co robią.” - Carolyn Hooper

Dominika Smycz
Jestem absolwentką Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie gdzie, ukończyłam jednolite studia magisterskie na kierunku Psychologia. Obecnie jestem również w trakcie dwóch kierunków studiów podyplomowych : Przygotowanie Pedagogiczne dla Psychologów oraz Poradnictwo psychologiczne i interwencja kryzysowa. Doświadczenie w pracy z dziećmi, jak i z młodzieżą zdobywałam m.in. poprzez praktyki w placówce opiekuńczo-wychowawczej; pracę, jako osoba przeprowadzająca warsztaty profilaktyczne i psychoedukacyjne w szkołach i przedszkolach, a także jako psycholog szkolny. Swoje kwalifikacje staram się cały czas podnosić poprzez uczestnictwo w szkoleniach i czytanie literatury specjalistycznej.

Pomoc psychologiczno-pedagogiczna

Gabriela Bobola logopeda
Dominka Smycz psycholog

Paulina Demczuk – pedagog specjalny, oligofrenopedagog, terapeuta pedagogiczny, trener TUS

Paulina Demczuk to wykwalifikowany pedagog specjalny z doświadczeniem w pracy z dziećmi o specjalnych potrzebach edukacyjnych (SPE), w szczególności w wieku przedszkolnym. Jako oligofrenopedagog i terapeuta pedagogiczny, posiada szeroką wiedzę i umiejętności w zakresie pracy z dziećmi z różnorodnymi trudnościami rozwojowymi, zarówno intelektualnymi, jak i emocjonalno-społecznymi. Na co dzień Pani Paulina prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, które mają na celu wyrównywanie deficytów w rozwoju poznawczym i motorycznym, a także pomagają dzieciom w zdobywaniu umiejętności potrzebnych do skutecznego funkcjonowania w środowisku szkolnym i społecznym. Dzięki indywidualnemu podejściu do każdego dziecka, stara się dostosować metody pracy do jego potrzeb i możliwości, co pozwala na efektywne wspieranie rozwoju. Jako trener Treningu Umiejętności Społecznych (TUS), Pani Paulina prowadzi zajęcia, które pomagają dzieciom rozwijać kompetencje w obszarze relacji międzyludzkich, komunikacji oraz radzenia sobie z emocjami. W ramach tych zajęć dzieci uczą się, jak nawiązywać i utrzymywać relacje z rówieśnikami, jak rozwiązywać konflikty, a także jak wyrażać i regulować swoje emocje w zdrowy sposób. Swoją pracę opiera na empatii, cierpliwości oraz głębokim zrozumieniu specyficznych potrzeb dzieci z trudnościami rozwojowymi. Jej celem jest wspieranie ich w osiąganiu pełni potencjału, tak aby mogły czerpać radość z nauki i życia w grupie rówieśniczej.

Maja Szostak – mgr fizjoterapii, terapeuta SI, terapeuta ręki.

Od 15 lat z pasją i zaangażowaniem pracuje z dziećmi różnymi potrzebami rozwojowymi, wspierając ich rozwój motoryczny sensoryczny oraz emocjonalny. Swoją wiedzę teoretyczną i praktyczną dostosowuje do indywidualnych potrzeb pacjenta. Ciągle poszerzam swoją wiedzę poprzez aktywny uczestnictwo w warsztatach i kursach specjalistycznych

Nasze dane:

Nasz adres:
ul. Kazimierza Wielkiego 117
30-074 Kraków

tel. 698 533 322

Placówka dotowana przez Urząd Miasta Krakowa